İletişim Bilgilerimiz

Bizimle iletişime geçin.

SV DENTAL SMILE CENTER

Sıkça Sorulan Sorular

Kliğinimizde sıkça sorulan sorulardan bazılarını bu bölümde cevaplandırarak değerli hastalarımızı bilgilendirmek istedik.

İmplant, eksik dişlerin tedavisinde kullanılan çene kemiklerine yerleştirilen yapay diş kökleridir. İmplantlar titanyum veya alaşımlarından üretilir. Ağız sıvılarından etkilenmeyecek ve oluşacak kuvvetlere karşı dayanıklı olacak yapıdadır.

Kliniğimizde diş beyazlatma tedavisinde profesyonel ve son teknoloji ekipmanlar kullanılıyor ve beyazlatma işlemi uzman diş hekim kontrolünde yapılıyor. Beyazlatma işlemi, işlem sırasında hissedilen ufak sızlamalar hariç herhangi bir belirti görülebilecek bir tedavi değildir. Bu nedenle herhangi bir zararı yoktur.

Hastaların kendi kendine uyguladıkları ve diş hekimlerinin onay vermediği uygulamalar dişlere ve özellikle diş etlerine zarar vermektedir, üstelik kalıcılığı da yok denecek kadar azdır.

Dişlerde meydana gelen sıcak-soğuk hassasiyeti diş eti çekilmesi ya da dişteki çürüklerden kaynaklanabilir. Uzman diş hekiminin muayenesiyle sorunun nedeni tespit edilerek en doğru tedavi şekli belirlenerek sıcak-soğuk hassasiyeti ortadan kaldırılır.

Diş beyazlatma işlemi hastanın beyazlatma işlemi sonrası ağız ve diş bakımına ve kullanımına da bağlı olarak (düzenli fırçalama, tüketilen gıdalar vd.) en az 2 sene kullanım olanağı sunar.

ANKARA DİŞ KLİNİĞİ

Bizimle iletişime geçin.

Kliniğimiz Ankara’nın merkezi olan Kızılay’da yer almaktadır.

Kızılay, Meşrutiyet Cd. 32/A, 06530 Çankaya/Ankara

Tel : 0312 820 29 94